گوگولی مامان و باباگوگولی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

بلوط کوچولو

تاتی

1392/11/21 23:40
نویسنده : مامانی
636 بازدید
اشتراک گذاری

خدا روهزارمرتبه شاکرم که این شیرینی رو به زندگیمون بخشید.هر روز که میگذره وماهان بزرگتر میشه شیرین کاریاش بیشتر میشه عزیزتر میشه.

اینروزا کارای جدیدی انجام میده دیشب تو دست باباش بود که یهو شروع کرد به تاتی کردن و چند قدم برداشت دلم میخواست اون لحظه بخورمش اخه خیلی بامزه بود با قد ریزه میزش.

                                                         

اینروزا مدل خنده و گریه هاش عوض شده خنده های صدادار میکنه قهقهه میزنه بهاش که حرف میزنیمکلی ذوق میکنه و سر وصدا از خودش درمیاره قربونش برم پسرم خیلی دلش میخواد زود حرف بزنه .همش دوس داره بلند بشه و بشینه از دراز کشیدن زود خسته میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساینا
6 اسفند 92 13:55
خدا منو قربونت کنه فندق کوچــــــــــــــــــــولوی من الهی دورت بگردم عروسک مامان مصومه اگه ماهان عید پیش من نیاری خونت گردن خودته گفته باشم خوردنی من دلم میخاداز نزدیک ببینمت موش موشک
مامانی
پاسخ
قربونت برم شیرین جون تو که میدونی عید خونه ما چه خبره ما که نمیتونیم شما ییاین خوشحال میشیم این دخمل تپلو هم یه کم برامون شیرین کاری کنه.