گوگولی مامان و باباگوگولی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بلوط کوچولو

اولین سفر برفی

1392/10/28 21:54
نویسنده : مامانی
214 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه گذشته رفتیم یاسوج خونه اقا جون جاتون خالی خیلی خوش گذشت.

همه جا لباس سفید پوشیده بود.موقع رفتن تو مسیر یه جایی پیاده شدیم ماهان رو بردیم تو برفا چندتا عکس ازش بگیریم ولی پسرمون بداخلاقی میکرد و تا پیاده شد شروع کرد به گریه کردن البته حق داشت چون خوابش میومد و ما نمیذاشتیمش بخوابه تا ببریمش تو برفا وقتی بردیمش گریه میکرد بخاطر همین خیلی نموندیم.

وقتی رسیدیم تو شهر همه جا سفید شده بود.چند سالی میشد که اینهمه برف نباریده بود.قربونش برم پسرم خوش قدم بود با اومدنش زمین لباس سفید به تن پوشید.

روز جمعه همه با هم رفتیم پیست کاکان وقتی رسیدیم ماهان خواب بود ولی هواش خیلی خوب بود پیاده شدیم ماهان رو بردیم تو برفا بابایی پتو براش پهن کرد رو برفا گذاشتش رو پتو 20 دیقه ای شد که خوابیدو بعد بیدار شد و کمی بازیگوشی کرد و اطرافشو نگاه کرد و دوباره خوابید.

                                          

                                            

                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازنین
26 دی 92 15:49
ماهان خاله فکر کنم مثل من تو کف برف نبودی که بی خیال برفا شدیو خوابیدی برعکس ماهان خوشگله من عاشق برفم از بس ندید بدیدم چون گچساران از این خبرا نیست درسای بچهاهم که هست پس عکسای شماهارو که دیدم کیفور شدم فعلا با عکسا میسازیم شاید فرجی شد
مامانی
پاسخ
اره خاله جون ماهان خوابشو با هیچی عوض نمیکنه هوا هم خیلی خوب بود.انشالا که زودتر بتونی بیای تو برفا و با گل پسرات برف بازی کنی
مامان الی
1 بهمن 92 1:09
ماهان ناز من , امیدوارم تمام لحظه هات پر بشه از خاطرات سپید
مامانی
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف داری مرسی که همیشه به ما سر میزنی
مامان الی
15 بهمن 92 0:31
سلام دوباره اومدم عکس تازه بذار دوست خوبم دلم براش یه ذره اس
مامانی
پاسخ
مرسی دوسی خیلی خوبی دوستتون دارم