گوگولی مامان و باباگوگولی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بلوط کوچولو

اولین عروسی

1392/12/20 1:03
نویسنده : مامانی
654 بازدید
اشتراک گذاری

بله دوستای خوبم ماهان ما شب 16 اسفند اولین شبی بود که عروسی میرفت  عروسی زهرا جون(دختر خاله مامان).

وقتی رسیدیم ماهان رو دادیم خاله فاطی خودمون رفتیم شام بخوریم وقتی برگشتیم دیدیم بلههههه اقا ماهان شروع کرده به گریه کردن خاله میگفت وقتی بردمش تو سالن چند لحظه خوب بود یهو زد زیر گریه از شلوغی و سر و صدا میترسید خاله اوردش بیرون یه کم ارومش کردیم دوباره شروع کرد با بابایی بردیمش به گوشه خلوت بهتر شد وقتی اوردیمش بازم همونجوری شد منم بردمش دادمش بابایی و دایی محسن بردنش دور دور تا خوابش برد تو خواب بود که بردیمش تو سالن صداها رو که شنید بیدار شد گریه کرد منم بردمش تو ماشین یه کم با دایی دور زدیم تا خوایش برد دیگه تا اخر شب تو ماشین نشستم.

اینم از ماجرای اولین عروسی ماهان قربونش برم پسرم از شلوغی و سر و صدا بدش میاد.

حالا من موندم برا عروسی خاله فاطی چیکار کنم البته هر روز براش با صدای بلند اهنگ میزارم و میبرمش تو شلوغی خدا کنه که بهتر بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فتانه
23 اسفند 92 22:55
سلام خاله ، سلام مامانش چقد ماشالا هزار ماشالا پسرت نازه چقد مادرانه هات بهت میاد،عاشق اون عکسشم که تو برفا رو دست باباشه ،عین اسکیمو هاست ماهان توپولو هنوز خاله رو ندیده منم فقط از رو عکسای وبلاگش دیدمش،مامانش بهش بگو وقتی دیدمش لوپاشو میکشم پس آمادش کن (امیر رضا که یادت نرفته) این عادت ماهان کوچولو که از عروسی بدش میاد به مامانش که نرفته پس به نظرت به کی کشیده ؟
مامانی
پاسخ
سلام خاله فتانه به به چی شد سراغی از ما گرفتی ما که خیلی دوس داریم ببینیمیت. لپای ماهان هم منتظرته بیا پیشمون.راست میگی من که عاشق عروسیم باباش هم بدش نمیاد ولی ماهان به کی کشیده من نمیدونم.
نازنین
26 اسفند 92 15:33
سلام خانووووووم فکر کنم با این حساب عروسی خاله فاطی که منم یه هفته ای درجریانش هستم باید توماشین بشینی البته ماهان جون کم کم عادت میکنه خوب تواین سن طبیعیه ارزو دارم نوروزی که پیش رو داری //اغاز روزایی باشد که ارزو داری....پیشاپیش عیدتون مبارررررک.
مامانی
پاسخ
سلام خاله نازی امیدوارم خوب و خوش باشی.خدا کنه ماهان شب عروسی خاله فاطی اذیت نکنه البته عمه هاش هستن خیالم راحته.امیدوارم سال خوب خوش و پر برکتی پیش رو داشته باشی پیشاپیش عیدتون مبارک.