گوگولی مامان و باباگوگولی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

بلوط کوچولو

عروسی خاله جون

1393/1/3 6:58
نویسنده : مامانی
634 بازدید
اشتراک گذاری

بلهههههههه بازم عروسی .

پسرم برا بار دوم رفت عروسی خدا رو شکر اینبار بهتر بود اولش که رفتیم اروم بود هیچی نگفت منم خیالم راحت دادمش دست خاله سحر و رفتم ولی یه کم بعد شروع کرد به گریه اومدم خوابوندمش نیم ساعتی خوابید بعد بیدار شد عمه ها اومدن عمه ها نوبتی گرفتنش تا اروم بشه دیدم خیلی گریه میکنه با عمه فرخنده و مرضیه رفتیم تو ماشین خوابوندمش و دادمش عمه ها خودم رفتم داخل .

اخر شب هم عروسی هنوز تمام نشده بود که ما اومدیم اخه ماهان همه مون رو خسته کرده بود دیگه نتونستیم بمونیم .

مرسی عمه ها و خاله سحر که کمکم کردین.

اینم عکسای پسرم شب عروسی خاله.

                                                           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحری دختر عموت
15 فروردین 93 20:50
سلام ماهان جون گ مامان حنا خوبی عزیزوووووو ؟ دلم براتون تنگ شده عید خیلی باشت موندم ولی ندیدمتون جانم دلم برا ماهان تنگ. شده جا من ببوسشسلام عسیسم خوبی فدات شم اره عید همش مسافرت بودیم منم دوس دارم ببینمت.